یک نماینده مجلس، سپاه پاسداران را سد و دژی محکم در مقابل نقشه‌های دشمنان در آسیا و به‌خصوص در خاورمیانه دانست.
کد خبر: ۱۳۹۴۹۹۹

رضا آریان‌ پور به خبرنگار جام‌ جم آنلاین گفت: سپاه در داخل و خارج از کشور و در مرزهای کشور و حتی فراتر از مرزها توانسته از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری کند و به همین علت است که دشمنان کشور اعم از آمریکا، انگلیس و خصوصاً اسرائیل و جریانات صهیونیستی، سپاه را در مقابل تفکرات توسعه طلبانه و در مقابل نقشه‌های خود در آسیا و به‌طور ویژه در خاورمیانه یک دژ محکم می‌دانند.

وی گفت: طبق اصل 150 قانون اساسی، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، برای پاسداری و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تشکیل شده و در ۴۴سال گذشته نیز خیلی خوب به وظایف خود عمل کرده است.

آریان ‌پور اذعان کرد: تمام تلاش دشمنان این است که به سپاه ضربه بزنند و یکی از کارهایی که در این رابطه انجام داده‌اند بحث تحریم‌هاست. آنها در ابعاد مختلف تحریم را اعمال کردند اما به نتیجه‌ای نرسیدند و اتفاقاً تحریم‌ها موجب رشد سپاه در زمینه‌های مختلف و ابداع در حوزه تسلیحات موردنیاز در جنگ‌های هوایی و زمینی و باعث تعجب بسیاری از این کشورها شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: روش دیگری که دشمنان ما از جمله انگلیس در پیش گرفته‌ و فکر می‌کنند از این طریق می‌توانند وجهه بین‌المللی سپاه را تخریب کنند، این است که سپاه را در زمره گروه‌های تروریستی قرار دهند تا شاید از این راه این نهاد پویا و قدرتمند، محدود و از نظر آنها تضعیف شود در حالیکه اقداماتی مانند تحریم و قرار دادن در لیست تروریستی تأثیری بر عزم رزمندگان ما ندارد و اتفاقاً آنها را قوی‌تر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها